giderayak hayatım ve ben!

Dün AVM günümdü.
Gaziemir'de açılan Optimum adlı dev
tüketici kışkırtmacası merkeze aktarmalı 2 otobüsle gidip
2 otobüs değiştirerek 10.00 sularında eve döndüm.
Hiç sevmediğim dev salak
mekanlardan biri nihayetinde.
(Dekathlon yüzünden hep ahh ah)
Parisgiller'e hediye seçmeliyim yola
çıkmadan önce ki, tam kabus benim için
böyle bir seçmek durumu.
Pufff...
Bütün mağazalar indirimde güya ve dump dump
biteviye müzik çalıyor, merkezde 6 görgüsüz çift
12 12 2012 muhabbetine kapılmış
evleniyor, ben bir türlü bişilerden
bişiler beğenemiyorum!

Neyse, sonunda kendime bir siyah bot seçtim,
ayağıma taktım, 50 model giyip çıkararaktan, tam ödeme bitti
caddeye çıkıyordum ki farkettim,
sağ ayağım yürürken plof plof diye
ses çıkarıyor; iki genç kız bulup onlara
bile dinlettim, onayladılar,
haydaaaa dönüp öbür 40 numaranın teki
ile değiştirdim, kasada avanak avanak
5 müşteriyi bekleyip.

Bana seçtirmeyin be abicim,
devrelerim hemen yanmaya başlıyor
galiba!
(yukarıdaki foto Jean'ın çocukluğu)


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

....Paris, bana hosgeldin dedin mi?

hiçbir insan hep aynı insan değildir.

dikkat..bu filme dikkat..ağladım, o derece!