benimkiler şimdilik masum görünüyor olabilir, ama seninkiler çoktannn daha saldırgan!

Anti-Kahraman'dan yürüttüm bu fotoyu, onu da hemen söyleyeyim (teşş). O balkonlarin altindaki belin inceligini nasil kiskaniyorum ama..

Blog karasularında, hep mi kasabadan bahsedeceğiz abicim? Kediden kuştan, tereden semizotundan, börtü böcekten, daldan çayırdan, yosundan rüzgardan, salyangozdan baykuştan, derken....Nayırrr...
Hepimizin nefes almaya ihtiyacı var, sanırsam. Ben şahsen 20 doz(yeminle) "Santana'dan Corazon Espinado" alarak toparladım kendimi
bu akşam.
Biz birgün bir kursa gittik, hayatımız değiş(me)di, zorlaştı aksine. Öğretenlerden çok öğrenmek gerektiğinden mi, egomuzu taçlandırmak için yıllar mı çoğaldı,
yoksa imzamız giderek giderek herşeyden daha mı değerli oluyor bizim için, artık her ne işse, kendimi, öğrendiğimi, ürettiğimi ciddiye alan biri olarak bir sergiye hazırlanıyorum. Bu arada Satürn Merkür'le cilveleşiyor bu ay, Uranüs de bizi tepeliyor olsa gerek,
her yaptığımı birden beğenmeyip bozyapa çeviriyorum.
Bir büst var koleksiyonda, hazır herşeyi, üzerine plastik üzüm salkımları( canlıları büyümekte dallarda), deniz kabukları, salyangozlar, düğmeler yapıştırmışım.boyamışım, cilalamışım, cillop!
Şimdiki aklım olsaydı, diyorum. Bir pervane yanıyor, berimde ansızın, pat! ezip, yat verniğiyle ölümsüzleştiriyorum üzerinde bir maskın. Keşke kulakgiren ve de posuruk böcei de vaktiyle kurutsaymışım, yakışırmış
bizim olaya, derken, kimileri nasıl da ufak ufak uçuruyor, kaçırıyor, çakıyorum mevzuyu.!
Evren rahatlık versin topumuza.

Yorumlar

  1. masum olan kaldı da ötekinin adını hatırlayan beri gelsin. Neymiş, meme boyuyla da olsa fazla önde olmamak lazım :))

    YanıtlaSil
  2. cok tatli yazi, sahane fotograf :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

....Paris, bana hosgeldin dedin mi?

hiçbir insan hep aynı insan değildir.

dikkat..bu filme dikkat..ağladım, o derece!