Bon Appetite!


Tam Julie&Julia'yı izlemişim,
kadın hayatında koca desteğine
bir kez daha hayran olmuşum,
şu bizim bloğu da yazmıyorum
epeydir, dedim. Girdim nete.
Bu çok önemli, 2 kadın da başarıyorsa
kocaları tahammül edip destek
verdiği içindir. (Beste'yi okudum ki
amaninnn, ne güzel şeyler yaşamış,
yazmış, yorum yolladım, kutladım,

sonra işe koyuldum.)
(Nora Ephron'un başka filmlerini
izledik mi, bilmiyorum, araştıracağım.)
Filmi basından okuyordum da Golden Globe'da
Meryl Streep en iyi kadın oyuncu adayı
olunca liste ile gittiğim dvd'cide buluverdim.
Hemen hayatı durdurdum.
Müthiş bir oyunculuk, geçen sene
Doupt'ta izleyip gebermiştik.
Ne üretken bir kadın...

Yorumlar

  1. Bende tavsiyen uzerine seyredecegim filmi seni bu kadar duygulandirdigi icin merak ettim. Bu yonetmenin bir suru romantik komedi filmi var, hayati hafifletmek icin guzel.Cok tesekkurler cok hosuma gitti yorumun suratimda salak bir gulumsemeyle dolasiyorum:)

    YanıtlaSil
  2. :))) Filmde yıllarca birbirini görmeden yazıştığı bir dostu da var
    Julia'nın! Haklısın ama, bu film de hafif ve hoş! Sağolsun korsancılar,
    bulup izledim. Gerçi son gidişimde Paris'te de metro girişlerinde ve pazarlarda bir sürü korsan dvd satıcısı vardı. Dilerim sizin oralarda da şubeleri olsun!

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

....Paris, bana hosgeldin dedin mi?

hiçbir insan hep aynı insan değildir.

dikkat..bu filme dikkat..ağladım, o derece!