gün doğdu hep uyandık...

Ve biz hep verandaya dayandık abicim!
hep.
Yorulduk, sıkıldık, çalıştık, bağrıştık, çağrıştık,
3 haftadır, bahçeyi yolduk, taşıdık, temizledik, ektik,
suladık, odaları değiştirdik, eşyaları parlatıp parlatıp
yeni taklidi yaptırdık, bolcana kutular, dolaplar, 
raflar alıp "ikea"landık.
...............
 Çöp ev yapmamdan ve ruh sağlığımı
yitiriyor olmamdan korkan sevgilim sayesinde
temiz ve "amantertipcantertip" bir salonumuz oldu.
Öndeki bir boş odayı, ki adı "manyakodası"dır,
nice arkadaşımız orada tedavi görmüştür,
raflar ve kutularla sınıflandırdık, fazlalıkları atma,
evin yükünü boşaltma mekanı yaptık..
(Atölyeyi boşaltıyorum galiba yavaştan,
Eylül, bilemedin Ekim, tek yataklı bir mini
müzik odası olacak planlarıma göre)
İyi mi ettik, kötü mü bilmem ama
3 haftadır bu kadar düzenli bir eve ben alışamadım,
manyak odası dolduğundan, tedavi umudum da kalmadığı için
bahçeye çadır kurasım var artık
n o k t a



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

....Paris, bana hosgeldin dedin mi?

hiçbir insan hep aynı insan değildir.

dikkat..bu filme dikkat..ağladım, o derece!