Paris öncesi hayat özeti...

1) Yine gitmelere hazırlanıyorum.
Derli toplu olayım, salkım saçak değil adam gibi gideyim bu sefer deyip metro'dan bir tekerlekli bavul edindim.. Eve gelince abarttığım anlaşıldı.
Bavul neredeyse benim boyumda, al insan kaçır icabında..
Tekrar 50 km yapıp ertesi gün Metro'da aldım soluğu. Bir boy küçüğüne geçtim, amannn
karar vermek ne zor yaaa. Bir daha gittiğimde kapıda benim fotoğrafıma iliştirilmiş "Bu kararsız müşteri alınmasın mümkünse, seçemiyor zavallı" başlıklı ilanlar olacağından eminim.
2) Kedilere kum ve mama stoğunu tamamladım. Bardant ailesine armağan alma olaylarında yine acaip kararsızım. Seçmek zorunda bırakmasınlar beni abicim, her şeyi yaparım icabında.
3) Tarhana, çay, biber salçası gibi Türksel götürüleri ayarladım bugün. (onları seçtim nihayet)
4) Geçmeyen nezle olayına Augmentine ile müdahale gerekti. Şarıl şurul burun akıntısından sonra kof kof da öksürüyorum iyi mi!
5) Karaburun'a gidip bahçe kedilerine mama götürmeliyim, yıkılan pergole onarılmış, parasını ödemeliyim, gariban evimizi bir kolaçan etmeliyim fakat her gün ertelemekteyim yola çıkmayı
5) Geçen haftaki 2 günlük İstanbul seyahatinde 2 fuar, 6 işhanı, Florya, Sirkeci, Tahtakale, Eminönü, Kadıköy, Bostancı'da cirit atıldı. Kartvizitler broşürler toplandı, gerekli olduğu varsayılan ve eve gelince anlamsızlaşan bir sürü ıvır zıvıra para kaçırıldı.
Soyadı hatası yüzünden 2 kere bilet alınarak yüzyılın en pahalı izmir istanbul uçak yolculuğu bile başarıldı.
6) Araba bir türlü kaskolanamıyor..10 yaşını geçen arabalara sigorta yapmak istemedikleri için sigortacılar, bakımdan çıkmış, gayet derlenip toplanmış Boncuk Kangoo kaderiyle baş başa...
7) Lilian Jackson Braun'un tersten okuyan kedi, Çenesini tutamayan kedi, Kanape atıştıran kedi adlı polisiyeleri yalanıp yutuldu.
Haa bir de Mutlu son yoktur adlı bir Paco Ignacio Taibo siyasi polisiyesi..Pek kraldı hakkatten.
8) Melancholia (Lars von Trier), Secrets and Lies (Mike Leigh),
Habemus Papam (Nanni Moretti), Beginners (Mike Mills), Another Earth (Mike Cahill) ve ismi sayılmayı haketmeyen 10 15 film daha izlendi. Kimi düş kırıklığı, kimi şaşkınlık ve hayranlık, kimi zaman kaybı yarattı.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

....Paris, bana hosgeldin dedin mi?

hiçbir insan hep aynı insan değildir.

dikkat..bu filme dikkat..ağladım, o derece!