ben. hiç. bu. kadar.

"Sahip olduğumuz ya da olacağımız özgürlükle
ne yapacağımızı bilememek,
üzerine düşünsel hiçbir yatırımın yapılmadığı böyle bir
uçsuz alanın olası varlığı, kimilerimizin
yaşamında korkulu bir boşluk,
kendilerini yutacak bir kara delik
anlamına gelir.

Bilinmeyenin hayalinde kaybolma korkusu
yerine, bilinen baskıların çizdiği sınırlar içinde
yaşayacağımız sıkıntıları, boğuntuları yeğlememiz
biraz da bundandır.
Bizim gözümüzde özgürlük en az ölüm
kadar belirsiz bir şeydir ve
bu konuda ölüm karşısında duyduğumuz korkuya akraba
bir korku geliştirmişizdir..." (MM)
Tutsaklık ve özgürlük üzerine
düşünüp okuyorum son günlerde.
Ne yapacağımı bilemediğim için internet üzerinden
biletler alıp kendimi gitmeye, ötelere
ama uzaklara...hazırlıyorum.
Böyle.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

....Paris, bana hosgeldin dedin mi?

hiçbir insan hep aynı insan değildir.

dikkat..bu filme dikkat..ağladım, o derece!