kediler ne güzel su içer!

Bir hafta daha dayan diyor kalbim,
o kadar
2 hafta sonudur bir kafe önünde masalar ışıklar
örtüler kablolar taşıyaraktan oturuyorum. takı kimse almıyor da
bir taçlar yapıyorum, deli satıyor.
Bütün yazlıkçılar geliyor tek tek..Sarılıyoruz, kucaklaşıyoruz,
herkes her gelişinde birden Karaburun'da birşeylerin ansızın
ya da yavaş yavaş değişmesinden korkuyor..
Ben iskele demirbaşı olaraktan Deniz kızı kafenin önünde hizmetteyim.
Tamam yaa çocuklar diyorum,
şimdilik herşey aynı, sakın korkmayın!
Herkese "geciken" standlarımızı anlatıyorum. Belediyemizi
savunuyorum, uzun soluklu işler bunlar diyorum, geçen sene arıtma gömdük..
merkezde yollar var, yapılıpduru, bu geciktik boşverin
zordur bir şeyler kurmak, planlamak, insanların ayaklarını alıştırmak,
seneye bir arka mahallemiz, sokağımız olacak diyorum çok renkli, çok daha ışıklı!
3 yıl sonrasını hep birlikte düşünürken biz ufka bakarken derin derin
dayı arabası geliyor, yalanmış dondurmaları, biz konuşurken
uyuyakalmış çocukları, don paça sohbetçileri (boş pet su şişelerini asla)
toplayıp gidiyor!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

....Paris, bana hosgeldin dedin mi?

hiçbir insan hep aynı insan değildir.

dikkat..bu filme dikkat..ağladım, o derece!