Bunun 42 numarası var mı acaba?

Acaip fikirler ülkesine hoşgeldiniz...
Tire'den yemedim içmedim, Özden canıma
telefon açtım, ki tam da o gün oradaydı.
Kargo ile bana yollattı malları..
Çifti özetlen 6.5 liraya geldi evime ödemeli....
ve fakat desenlerinin sadece %20 si görünüyordu..
Deniz susan ne yaptı, Tokat yazmaları
adlı kitabına başvurdu, temeli bozmadan
yeni bişiler, meselaa salkımlar çizdi, kuşlar..
sonra pinoteksledi, sonra otomobil yastiğine
kumaşlar, aynalar, nazar boncukları,
uğur böcüler yapıştırdı, bir de arkasına açma halkası taktı
ki değmeyin keyfimize artıktı..Tek tek
satılacaktı, asılacaktı, içine kuru otlar konulabilir,
eşarplar asılabilirdi..Konsept kaybolan bir geleneğin sembolünü
duvarımıza takmaktı..Unutmamaktı!
Süsleyip püsleyip taktık yeni kulübemize veee
müşteri sordu:
...............

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

....Paris, bana hosgeldin dedin mi?

hiçbir insan hep aynı insan değildir.

dikkat..bu filme dikkat..ağladım, o derece!