Herşey bu alçak Merkür yüzünden oluyor, kesin, garanti!

Günlerden cuma. Uyanıyorum bir haftadır canımıza
okuyan fırtına dinmiş, güneş arsız arsız gülümsüyor bahçede.
Poseidon cumartesi pazar pazartesi de şiddetli fırtına
uyarısı veriyordu oysa ki! Cumartesi 23 Nisan,
geleneksel kasaba meydanı kutlamaları olacak.
Küçük standımı 2 haftadır kuruyorum hafta sonları
kıpırdıyor işler. Yine olacak biliyorum ama
denize, tomurcuklara, büyümeye başlayan asmalara
bakıyorum, bir kahve içiyorum ve alarmmmmmm!
Kesik kuyruk ve bebekleri Manyak Odası'na
taşıyorum, benimkiler kutuya, küçük bir çanta,
arabaya motorin, istikamet doğru İzmir!
Cumartesi Karina (Doğanbey'de) piknik yapacağız.
Cuma Kitap Fuarı, pazar dingin ev keyfi...
Hayat diye bir şey var diyorum, bazı günler asla
tekrar yaşanamaz..Parayı mittiredip
basıyorum gaza.. Canıma değsin!
Değiyor da nitekim...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

....Paris, bana hosgeldin dedin mi?

hiçbir insan hep aynı insan değildir.

dikkat..bu filme dikkat..ağladım, o derece!