Guve Palas'a donus hazirliklari!

" kurtuldugumuzu sandigimiz bir seyin bize nasil raptoldugunu
gordugumuz an yasadigimiz duskirikligi ile,
geri alabilecegimizi sandigimiz bir seyin ellerimizden nasil
kayip gittigini gordugumuz an yasadigimiz duskirikligi,
akran sayilir zira." (elif S.)

Papagan Teoremi adli yanimdaki 3.kitabi
dayanamayip ve de yarida birakip
Bit Palas'a dondum. Sevgilinin evinde giysilerim
oldugu kadar Turkce kitapligimiz da var. O karsilastirmali okur,
basit turkce okur, polisiye sever,
her geliste yuk olmasin diye birakir donerim yanimdaki kitaplari, neyse
2002'de okumusum Bit Palas'i,
hayatimin en zor calisma yilinda.

Bi bok da hatirlamiyorum iyi mi,
cizmisim ciddi ciddi satirlar ustelik, alsheimer oncesi
bi daa okuyorum, iyi geldi ne diyim!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

....Paris, bana hosgeldin dedin mi?

hiçbir insan hep aynı insan değildir.

dikkat..bu filme dikkat..ağladım, o derece!