ne kadar teknoloji, o kadar yani o kadar......

Sonunda Paris biletini aldım, bin siteye girip
tarayıp arayıp...Münih aktarmalı, çok (6 saat) beklemeli
bir bilet...izmir çıkışlı girişli....Şubat Avrupa topraklarına
gideyim, bi bakayım ulan, dedim.
(Ucuz da değil sonuç, son kart puanlarını kullanaraktan
uçalım bakalım dedim, tamam yaa dedim..)

11 yıldır gidip geldiğim
bir uzak kente bi daa gidiyorum,
işte.
3 hafta boyunca, yine dilini anlar gibi
yapacağım (biraz çakıyorum haa) bir diyarlarda gezeceğim..
(Hep o acaip yabancılık ve dışındalık..boşver dönünce geçer!)
Kedilerime Fatih bakar heralda,
arabama kim bakar bilmiyorum henüz,
inatçıdır çünkü, çalıştırması zordur, yaşlı
başlı enayi bir salaktır..

evlerse evrene emanettir
hep olduğu gibi! En büyük düşmanları
sahipleridir.
 (Ruhum ve beynim kalsın di mi
şimdilik benimle)


Gitmeden motorlu taşıtlar vergisini internetten
ödeyim..Otomatik hesapları kontrol edeyim.
Eşe dosta söz verdiğim filmleri aletten bilgisayara
taşıyım. Sonra tekrar dvd'lere aktarayım..
Nuri'nin 52 dvix'inden sevdiklerimi
kaydedeyim bi yerlere, iade etmeden..
Yedek hard disk doldu taştı zaten, dvd'lere
boşaltayım en sevdiklerimi...Yalçın'dan yazın gelen 200 filmi
sınıflandırayım, başlıklarını, altyazılarını düzenleyim,
Jean'a götüreceklerimi
(Türkçesini geliştiren filmler sever o, Nuri Bilge Ceylan,
Ferhan Özpetek gibilerden) seçeyim..
onları da yükleyim. Sonra takı fotoları olan diğer ceset
lap top beynini yanıma alayım,
web siteye yükleyeyim..adobe bridge ile cebelleşeyim,
daha photoshop (doku taşıyıp bel inceltme dışında)
bilemiyoruz tabii, web site yapımına devam edeyim,
sevdiğim mp3'leri Ipod'uma yükleyim, La sagrada familia meselaa
cd'de, hala mp3'e çeviremedim, yapayım..
son 2 aylık kredi kart ekstresini print out yapayım,
izmir internetini ve ev telefonunu nisan itibariyle kapatayım,
bir wınn alayım.
ufffff, hayat ne zor bee..

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

....Paris, bana hosgeldin dedin mi?

hiçbir insan hep aynı insan değildir.

dikkat..bu filme dikkat..ağladım, o derece!