kaftan bıyıklı(!) takılarım...


Yeni koleksiyonuma fuar dönüşü
eski ipek eşarplarla alanya'da
başladım.

Fotolardaki sarı altın kaplamayı
kızkardeşim Güneş'e, gümüş kaplamayı
annemin anjiyosunda emeği geçen
bir dosta armağan eyledim.
İnanılmaz zaman alıcı bir tasarım bu.
Şık duruyor da harcanan emek ve süreyi
gösteriyor mu bilmem..Bursa'ya
gidip defolu mefolu ucuz ipek bulursam
alayım diyorum, çünkü elimdeki ordan burdan
toplama polyester katışık eşarplar
bükülmüyor, burulmuyor, kaftanların
içinden geçemiyor, bir sürü zorluk çıkartıyor. Gösterişi için çok malzeme kullanımı şart, bu da
fiyatı yükseltiyor. Offf of, yine geldik durduk emek/maliyet ve satış rakamı noktasında.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

....Paris, bana hosgeldin dedin mi?

hiçbir insan hep aynı insan değildir.

dikkat..bu filme dikkat..ağladım, o derece!