avokado her derde devaymış, dedi google usta!


Ayıptır söylemesi Alanya dönüşüm
tam asker uğurlama töreni gibiydi.
Ne buldularsa verdiler,
hatta bir battal boy
havlu çarşaf bavullara sığmadı kaldı.
Paket paket erişte,
hevenk hevenk yerli muz,
eski eşarplar (takıcıyız ya kullanırız
gibisinden)
yesyeni giysiler, cam silme bezleri (çok silermişim ve
acaip titizmişim gibi) eski boncuklar,
katmerler (pınar kardeşim yürütmüş yarısını giderayak, olsun)
vee 4 avokado vardı. 2'si gelir gelmez yumuşadı,
dağıldı, attım gitti.
Bugün trafik sicil savaşımı sonrası bozulan moralimi
toplamaya çabalarken Mümin dosta götürdüm
2 aslan parçasını akşam
yemeğimize eşlik etsin diye..
Karnabahar, turpotu salatası, pancar turşusu vee köfte eşliğinde.
Ulan ikimiz de ömrümüzde ilk
kez yiyeceğiz, (sanki hatırlar gibiyim Dr.Alpaslan'lı
gecelerde meze olarak masaya katılımını ve
Mary partilerinde cips ile dehşet
karışımını, unutmuşum
naapalım) hemen sorduk google ustaya;
dedi, yaptık. limonlu, kuru soğan rendeli, biberli,
miberli bişi oldu doğrayınca elemanları..
Bi de çekirdek var, amaninnnnn, hiç ummazsın,
ne bu lan!

Sevdim. Pek faydalıymış her bi şeylere de,
(soğanlı asla bence) kimse yanında votka, rakı içmeyin demediğinden,
boşa gitmiştir haralda bütün yararı...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

....Paris, bana hosgeldin dedin mi?

hiçbir insan hep aynı insan değildir.

dikkat..bu filme dikkat..ağladım, o derece!