ahanda.....ohanda!

Özet 1:
3 hafta önce aldığım 15 kg'lık kedi maması
(dünyanın parasıdır) bitince, kediler beni yemek üzere
kurt adam değil de kurt kedilere dönüştüler
veeee tam da şu anda camlara toss yapıyorlar..
yok bitti çocuklar valla benim ekmeğim bile yok diyorum,
nafile...
Kemiklerimi bi yerlere toplayın, sonraaa mezarıma
bütün biriktirdiğim açma halkalarını ve satılmamış
maskları vee..modası geçmiş atölye yığıntısı takıları yapıştırın
emi anacım, bari gidişimiz görkemli olsun,
vallahi
vasiyetimdir!

Özet 2:
3 hafta sürecinde İzmir şehrine 4 kere araba kullanmak
suretiyle gidip gelip, mitinglere karışıp
bisikletilen Alsancak'ları turlayıp geri dönen,
düğünlere katılıp rakının ve dansın bokunu çıkaran, Kemeraltlarında pedal sallayıp
sahilde taşikardili yüreğine sahip çıkan
bizatihi kendim var ya... Şahanedir aslında...
Dayan gülüm, az daha, diyorum..
Bu genç sevgili seni gebertecek, diyorum.
Dikkat diyorum...
Ne fayda! Saygı duymalı kadının kalbine..
O kadar!



Özet 3:
3 hafta dahilinde, tam da fulll sezonum dahilindeyken,
Evropa taraflarından topraklarıma gelen sevgilim
sayesinde sadece 5 gece stand açmayı başarabildiysem eğer,
ne mutlu Karaburunlu
olmuş Türk kadınına,
ne mutlu özverili emekli sınıfına diyorum..
(Seneye daha da umutları, planları var üstelik,
düpedüz arsız bu yaa..)
Çüşş diyorum.
Başka ne diyorum,
bilmem be yaw.

Özet 4:
3 hafta içinde aktiviteden aktiviteye koşuşturmaktan;
karikatür sunumlarından şiir günlerine..
güneş baskı workshoplarından pizzalı gecelere,
gün boyu standa açmalı bilim olaylarından, resim sergilerine,
denize girmeli davetlere mezeler hazırlayıp ecnebi konuklar
ağırlamaktan tutun da terkedilmiş bir garip köy lisesinde prodüksiyonlu
fotoğraf çekimlerine üstüne üstlük bir de model olarak
katılıp yorgun düşmüş kafamı veee
"abii 5 dakka yaa sadece 5 dakka hiçbir şey yapmadan ve yarınki
programımızı düşünmeden duralım yaa, sadece
duralım" diyen gönlümü kimse dinlememiştir,
o başka mevzu.
Boşverrrr...

Özet 5:
3 hafta sonra bir pazar akşamüstü
hiç durmaksızın direksiyon sallayıp Sevgili sevgili'yi
ve beni felç eden kedisini (ki gece kaçmıştır,
2 saat sonra zar zor bulmuşuzdur
ve benim sol bacağım paralize olmuştur ansızın üzüntüden)
havalimanından uzaklara uğurlayıp sonra
artık çalışmayı ansızın unutup "sat beni sattttttt" diye
bağıran ve sonra dualarla 100 km. öksürmeden
bütün ıvır zıvırımı mahalle kenarına
getiren ihtiyar keçi arabamı ikna eden,
sonra eve sokup bedenimi soğuk duşlardan
serin temiz yataklara seren
sevgili beynime,
şükranlarımı sunarım burada.
Nokta!

Yorumlar

  1. tatlış, bu süreçte, her sabah bilgisayar başına oturduğunda sık kullanılanlara tıklayıp kutsal takınak'a yeni ne takılmış diye merakta olanların beyhude hüznünü atlamışsın. öptüm

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

....Paris, bana hosgeldin dedin mi?

hiçbir insan hep aynı insan değildir.

dikkat..bu filme dikkat..ağladım, o derece!