Aşk olsun sana çocuk, maşk olsun!

Sergimizden şöyle ciddi fotolar koyayım, dedim. ( Fransız' ve Medyamask'ı Yıldız'ın arkadaşları aldı.
Biri fotoğraf denemelerinde kullanacakmış. Büstlerden de sarı olanı Cevdet Hoca'ya söz verdim. En alttaki 3 tane Belediye Başkanı Hakan Tartan'a bahtiyar gönlümün yadigarıdır, üzerinde kelebekler uçuşanın ilk versiyonu
Serdar Başkanı'ın eşine armağanımdı, Mart'ta.) Baktım, epeydir yazmamışım da..Hadi be yaw Deniz, dedim. Yeni yaşımda üzerime bir durgunluk, tembellik mi geldi, nedir! Naayyırrr, naslında. Müthiş bir çalışma temposundayım, boyun fıtığım sinyallerini gönlümün kıyısına değil, sağ elimin kenarına şiddetli uyuşmalar şeklinde vurduruyor üstelik. Naturel koleksiyondan çıktım nihayet. 2009'dan erkek kolyelerini, bilezikleri toparladım, tadilatlarına giremedim. Atölye gündüzleri 40C civarında, herşey üst üste..ne yapacaksam yukarı taşıyorum. Gururlu Ponpon Prenses'in 3 cüceleri büyüdü, ayaklandı, verandada yalpa yulpa geziyorlar.. Oruspu Miğğni 2 günde bir ortadan kayboluyor, sevişip sevişip geliyor, meraktan ölüyorum. Belediye standları kurdu ve fakat elenktirink vermedi, sözleşemedik, açamadık henüz. (Zaten masası, döşemesi, kablosu, çengeli, dekoru, askısı standı kurmak 3 günümü alır.) Gümüşçü, demode yüzükleri ve klasik zincirlerini, pazar işi plastik saç santlarıyla yan yana sergiliyor akşamüzerleri iskelede. Ben bira içmeyi bile bıraktım, paso çalışıyorum. (Bu işte bir enayilik var ama hala anlayamadık gitti.) Listemde bekleyenler de azalacağına çoğalıyor..Hale Çin'den siyah inci ve sedef almış, gelince acilen tasarımlandırmak lazım,
kim anlayacaksa artık? Farkında mısın Deniz, başlıyoooorrrrrrrrrrrr!

Yorumlar

  1. çok güzeller be Deniz, burada bir dahi güzel göründüler gözüme. taklit mi etsem, ben de bunlardan çalışsam diye düşünmüyorsam, bişey bilmiyorum yani!..

    YanıtlaSil
  2. Sen Karadul'dan yapsana daha yaa..
    Gözümüz, aklımız kaldı..Bir tane kendime edinip standa da assam hatta..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

....Paris, bana hosgeldin dedin mi?

hiçbir insan hep aynı insan değildir.

dikkat..bu filme dikkat..ağladım, o derece!