Yağmur kırdı belimi, ellerin günahı ne?

Bir haftada 4 m2, 3 kere düzenlenip
3 kere bozulur mu be arkadaş? Yazık değil mi emeğime, zamanıma,
bedenime? Yerleştirip dekoreyşınlar
yapmıştım üstelik, yaklaşık 500 takıyı
duvarlara tellere asmıştım.. Mankenimiz(Ursula) bile
köşede yerini almıştı, file giysisiyle, son derece
ayartık şekilde üstelik.
(Foto, Fatoş ve benn Ütopyalar sonrası apar topar açıp fotoğrafladığımız kutumuz.dan..)
Mask magnetlerim (Büst masklarım Ütopyalar Toplantısı'nda sergidedir),
küpelerim, erkek bileziklerim, natureller,
siyah inci serilerim, ametistlerim, keçelerim, pilli
yunan müziği çalan radyom, el sallayan
şans kedilerim, raflarım, patiskalarım, tümümüz sezonu
başlattıkdı ne şaane, geçen cumartesi, oysa ki).

Sonra topladım herşeyi tekrar artık tam da bir pazarlamacı arabası
gibi görünen Kanguuma yığdım.. Sonra tekrar götürdüm,yerlerine yaydım..
Sonra bir sabah uyandım ki, ortalığı sel götürmüş, gidip
yine topladım, (burada herkese bay geldi biliyorum da ne çare!)brandanın üzerinden 1 ton su boşalttım, sonra
2 gün bekleyip herşeyi yıkayıp, kilimlerimi asıp,
içinde sular yüzen metal aksamı havlulara yayıp
kurutaraktan tekrar taşıdım standa.. Tek tek ..Beş on sefer yapıp..
Ege Midilli Haritamız sırılsıklam, şapkalı saç bantlarımız
perperişan...Eeeee bunca stres, gel git, taşı götürü, yay ası ve ağırlığı belimiz taşıyamadığından,
evde kamptayız azizim. Sinyal çok kuvvetli.. Dur diyor!
Yalçın Küçük'ün bir tv programında,
caz dinleyen solcuların
pasifleşip yatakaldıkları,
görüşüne parelel (burada Coltrane usta da bizi andı) , biz de az daha zorlarsak
bütün Temmuz yatıp kalacağız sanki.. öyle bir his..
O yüzden şimdiden erken erken ve uzun uzun uzanıp
evde kalayım dedim.
(Sanki aşı olmuşum da tatile çıkmışım gibi hissediyorsam,
bunun suçlusu yağmurdur, ütopyalarımdır, bi de boncuklar ve para kazanma hırsımdır..
Böyle biline.)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

....Paris, bana hosgeldin dedin mi?

hiçbir insan hep aynı insan değildir.

dikkat..bu filme dikkat..ağladım, o derece!