atölyede boncuklarla dans sürüyor!


Ben de hep yorgunum galiba. Yarın Vali ve kaymakam eşlerini de karşılayalım alnımızın akıyla, çarşamba mola verip evi temizleyeceğim.
O kadar çok şey var ki listemde, bu kışı
gereken verimde kullanamadığım için
kendime küfredip duruyorum.
Zaten istediğim işlerin tümünü
yapabilmem için 120 yıl falan yaşamam
gerekiyor. (1.5 kaadı aştı malzeme
alışverişim, hala eksikler çok, ortada bi mok yok)Her gün belli modeller üzerinde
yoğunlaşıyorum, çok adet bitiriyorum.
Bu da beni hem çok yoruyor, hem de
baygınlık getiriyor. Gün bitiminde beynim dönmüş oluyor. Atölyeye inip çıkmak ayrı mesele. Sonbaharda tadilata girişince verandadan aşağıya inen bir merdiven yaptırayım diyorum. Sezon açılmadı tam ama şimdilik izlenimlerimi sürekli "kendi kendimle toplantı notları" şeklinde yazıyorum. Unutmayayım, sezon başlamadan programımı kurayım istiyorum. (Güya bu yıl rölantiye alacaktım işi de hayatımı yaşayacaktım...Nah!)
Etnik takılarda strateji değişikliği gerekiyor. Hedef kitlesi Karaburun'a gelmezse gümleriz.
Düğmelerde beni hızlandıracak başka bir teknik bulmalı. Maliyeti iyi, satışı süper.
(Daha ekonomik oya bulmalı bi de) Endonezya kelebekler iri geliyor kimilerine. uzun çalışmalıyım ama malzeme uzun modele hafif geliyor. Kemik dişlerde birim maliyet süper ama dağ sülükleri dönüyor, içime sinmiyor. Şahmeranlar çok seviliyor ama bazılarına ağır geliyor...Uzun çalışsak hoş geldin Barış Manço tadına ulaşacak!Cem karaca bize darılacak. Mutfak tılsımlarına insanlar çıldırıyor, fakat fiyat yüksek kaçıyor.
O kadar zamanımı aldı ki 10 tanesi, şimdilik fiyattaninmeme taraftarıyım da, bir tanıdık aaa ne güzel derse
armağan edip kurtulayım diyorum..
(Bir Hollandalı, Şaban'ın arkadaşı dün bayıla bayıla annesine aldı gitti, bi sevindim.) Siyah incili çubuk sedefler
çok popüler. Bea ve Alain'in trakking grubundaki Belçikalılar kapıştı.
İlk kez eve dönüp vivaldi dinledim..(mevsimlerrrr'den bahar oldu)
Hale yine getirecek bakalım bulursa Çin'den siyahları. Onları da dizmesi bela
be kardeşim...O kadar küçük ki delikleri, bir de çok şekilsizler, her taneyi akıllıca
komşulamak gerekiyor.
Offf...İşleri düşününce canım votka tonik istiyor.
İçeyim minik bişi bari abartmadan.. Bu gece çalışmam lazım.
Şeytan azapta gerek!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

....Paris, bana hosgeldin dedin mi?

hiçbir insan hep aynı insan değildir.

dikkat..bu filme dikkat..ağladım, o derece!