hayatla başetme biçimleri!

Sevgilim Karaburun'a şöyle bir bakıyor bu fotoda...(hemen güneşten kızarıyor tabii, kelt soyundan
çünkü, saçları değil ama sakalları dahil hepten kızıldır) benim buralarda ne işim var deyip, yürüyüp
gidiyor..Rene Magritte resimleri gibi bişi olduğunu iddia ediyor bu fotonun ben bilinçaltını hemen okumaya çalışıyorum, ve birdennn bilinçaltlarımız yer değiştiriyor, o kalıyor, ben uzaklara gidiyorum ansızın. Kasabadan uzak olsun da neresi olursa olsun, sanki.

Özet şudur:
foto uzun uğraş saatler eseridir..Çekiş anının karelerini koyacağım sakin kafayla sonra.
Fotopanorama artıııı fotoshop, layers, doku taşıma, ot bok, zaman alan bişi.....
Kenarlarda ben de çeşitli kostümlerle yer almıştım,
kestim attım "ben"leri. komiktim, yersizdi!

Yorumlar

  1. tam da yazacaktım. face'deki fotoda sen de vardın. daha bir anlamlıydı. daha deli ya da dali tarzı İDİ!

    YanıtlaSil
  2. vay cok begendim ben hemen fotografa yogunlasiyorsunuz bende burda sonuclari bekliyorum:)))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

....Paris, bana hosgeldin dedin mi?

hiçbir insan hep aynı insan değildir.

dikkat..bu filme dikkat..ağladım, o derece!