Hiçbir belediye Çin malını durduramayacak sanırsam..ben bunu bilir bunu söylerim.

Eninde sonunda onlar da gidecek, bizler de..
Yani Çinliler, Belediyeler, Başkanlar ve Standlar.
Fuarlar, parklar, banklar, kediler, hayatlarımı zzz


Yani herkesss....
Geriye kalanların,,
bütün o dünyayı, tam olarak dünyayı da değil,
kendimizi, duruşumuzu, kişiliğimizi, yakın çevremizi,
ailemizi, gençlerimizi tehdit eden,
işine gelince işten çıkartan; işine gelince gözden
çıkaran, yaptığımıza, ürettiğimize ilişkin
tüm saygımızı bize hep yitirten, ama durmadan ama hep,
ama hep umutla üreten,
bizler gibi o güzel insanların (ben de buralarda bir yerde
duruyorum, naçizane tam da, valla bak)
ve onların ve o uzak gözlü güzel atlarını uzaklara sürdürüp
hayatlarını mahveden sefil çoğunluk
Çinliler'in, Kapitalizm'in, oy kaygısı içindeki
her yakıngözün, her gadirbilmezin
veeee de kifayetsiz muhteris tüm Türkler'in,
Türkiye'yi toparlamasını umduğumuz herşeyin
eninde sonunda bir gün gideceğini bile bile..
Haydi el ele be!

Ben şimdilik varım
abicim...

Yorumlar

  1. Masklar mı yapıyorsunuz ?Fotoğrafları büyütüp incelemeliyim:)Son çalıştığım resimlerde konum maskeler :)

    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Ben masa üstü büstler şeklinde çalışıyorum, diğerleri Venedik tarzı..İşine yararsa çektiğim fotoları mail adresine yollarım
    arkadaşım...selamlarrrr

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

....Paris, bana hosgeldin dedin mi?

hiçbir insan hep aynı insan değildir.

dikkat..bu filme dikkat..ağladım, o derece!