Çılgın lodos günü!

ahhh
şu
cumarte
silerrr! 
Yıllarca köpek gibi çalıştığımız için, ne yapacağımıza ancak saat beş sularında karar verdiğimiz...o zaman da bütün hafta sonunun otomatikman öldüğü, kazandığımız bütün paralar cebimizde, kalan zamanı nasıl yaşayacağımıza dair kendimize izin vermek için geç günler.. 
Bugün de gelmiş geçmiş hayatımızdaki herhangi cumartesilerden biriydi işte.
Ben kasabaya mı gideyim, Metro mu yapayım, bisikletle mi gezeyim ( ki başlamıştım)
derken, iri damlaları 
tam da gözüme serperken rüzgar, kütt telefon.
Arkadaşın evinde Yunanlı grup çekim yapıyormuş,
gel katıl, sonra akarız, dediler..Hemen bisikleti kilitleyip 169 yapmayayım mı!
Gelenler mübadele torunları. Danışman Erkan Serçe,
ev Mesut'un mabedi..Fermanlar Osmanlı'dan..
Öğrenciler aynı kafadan, sohbet universal..Fonda Saray müziği Rum müzisyenlerden..
Çekim uzadı. Tam da salata yapıp, börekleri kızartacaktık ki
bizim yemek projesi iptal oldu. Toparlanıp, minibüslere doluşup Bostanlı'ya
balık yemeye gittik. (Kalamarlar ithaldi yeminle)
Nikotinciyiz ya, kapı önünde yakınlaştık iki millet birbirimize.
Sonraaa her yarım saatte bir hadi deyip bi türlü gidemeyip son vapuru  da kaçırıp
taksiynen Alsancak sınırlarından içeriye girdik.
(Hamiş: 30 kediye yetecek kadar balık artığıni masalardan toplamayı, sağ salim eve gelmeyi de 
başardım netekim)



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

....Paris, bana hosgeldin dedin mi?

hiçbir insan hep aynı insan değildir.

dikkat..bu filme dikkat..ağladım, o derece!