Nektar Bar İzmir'in ikinci kordonunda bir bardı.. Şiir söyleşileri olurdu. Minik konserler, konuşmalar, kitap çekilişleri...Pazar gezileri..Sahibi Kamil'di. çok severdik. Bahamalı Martılar'ı okurdu. Bi de Gülcü Kız şiiri vardı ki offff..of. Yok artık. Çakır da..Nihat da..
Herşey eskidendi galiba..biz değiştik, dünya değişti, ve herşey değişti...(kim kirlendi kim temizlendi bilemiyorum)...Yine türkü var, özgün müzik var..Bu gece de arkadaşımız Bayram menevişli sesiyle çaldı, söyledi.
Yan masalardaki gençler bi eğleniyorlardı ki, öyle böyle değil..Ahmet Kaya'nın martılar gibi, dün gibi, dün gibi' diye bir şarksı varmış(!), mesela onu 3 kere çaldırdılar..yerlere düştüler, keyiften mi kederden mi hiç anlayamadım;
ben 'sa sufi' gayrı deyip
bizim taksici Serdar arkadaşı aradım, eve tüydüm tadında kıvamında.
Şu bahar gelsin artık beee...
(kum gibi .....  kum gibi,
özledimmm
se niiiiiiiiiiiiiiii ;)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

....Paris, bana hosgeldin dedin mi?

hiçbir insan hep aynı insan değildir.

dikkat..bu filme dikkat..ağladım, o derece!