Oscar filmlerinin peşinde bir hafta!

Her gün 3 film, termoslar dolusu çay,
küçük bisiklet turları, keçe çiçekleme
anları, ponponlu uzun kolyelerle
boğuşmaca, eski bir dostla mesleki toplantı,
25 yıldır görmediğim, Amerikalı bir
sevdiceğizimle ansızın telefonlaşma,
anılarrr, yeni hayat planları, yeni listeler
derkenn cuma geldi çattı.
Kadın giyinip kuşanıp kordonda
yemeğe gitti. Van'dan yeni gelmiş
bir arkadaşın ayağının tozuyla
yaptığı konuşmaları dinleyen yan
masadaki çift, Türkiye'yi böleceğimizi
sanmış olmalı ki, tartışma çıkardı.
Tadımızı kaçırdı. Ama ülkenin getirildiği
noktayı tekrar anımsattı hepimize.
Vakit bir hayli geç olunca Alsancak'ta 4 saat
uyunup erkenden 169 ile eve döndü
kadın.
Dakikalar saatleri, saatler ayları, aylar yılları
kovalamayı tüm hızıyla sürdürüyordu
bu arada.

Yorumlar

  1. hayat hizlandi benim icinde:) ben ponponlu uzun kolyelerde kaldim:) ne sirinnnn. Dusunce ozgurlugu yok bizim ulkede vesselam!

    YanıtlaSil
  2. Milliyetçilik yükseliyor her gün daha çok hayatımıza girerek...her tartışmada, yeni yorumlar,. bakıyorsun en yakın arkadaşın senin gibi düşünmüyor; hepimiz şuyuz, buyuz, aslanlar gibi herşeyi diyorlar; ama bugünkü gibi(hrdnk)demiyorlar, bu ülkenin geleceğinden ürküyorum,

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

....Paris, bana hosgeldin dedin mi?

hiçbir insan hep aynı insan değildir.

dikkat..bu filme dikkat..ağladım, o derece!