Her başlangıçta yeni bir anlam var mıdır sahiden?

Yavaş yavaş başladık yapmaya maskus millusları.
Çok zaman alıyor.
Yeni malzeme masrafı
istiyor. Yarımlardan
birini eldeki malzemelerle
deneyeyim dedim.
Bluz parçası, keçe çiçek,
gümüş oje, boncuklar...
Bu fotodan sonra gözler
boyandı, çiçeğin üzerine
keçe dikeltiler geldi. Kırmızı pul alınıp yüzün üzerine
yapışacak, püskül gelince aşağı takılacak,
sonra fixatif ile olay bitirilecek.
Diğerlerine daha yontup göz oymaktan
süslemeye sıra gelemedi..Esas öğrenmem gereken işlemin,
elimdeki antik minik masklardan kalıp çıkarıp
onları çoğaltmak olduğunu düşünüyorum.
(Bittabi olaya yine ticari bakıyorum)
Atölyeden plastik malzemeyi getirdim, bakalım
becerebilecek miyim! Havalar biraz ısınsın
o zaman deneyeceğim.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

....Paris, bana hosgeldin dedin mi?

hiçbir insan hep aynı insan değildir.

dikkat..bu filme dikkat..ağladım, o derece!