gören bulut sergisinden içeriye girememe günü



Mail geldi, Alsancak'ta Selçuk Yaşar Galeri'de

sergi açılışı varmış, ulan gidelim bakalım 2 eski dost görüp
laflarız, içsel/sanatsal şişelerimizi doldururuz,

ustanın yeni işlerine bakarız,
bu sefer mavileri biraz abartmış mı ne,
iki satır tartışırız birileriyle derken,
kapıdan içeri giremedik azizim,
nasıl kalabalık öyle böyle değil.
Resimlere göz atıp çıktım. Çok iyiler vardı,
boş odada denize karşı duvara asılı durmalı,
altında erotik yatak olmalı.
Çok kötüler vardı,
kuytuda gölgede saklanmaktan
renkleri solmuş gitmiş insanlara
yaraşır. (Şarap da yoktu üstelik, zaten
yamyamlardan bize kalmaz ki.)
Arkadaşlarla Pupa'da biralayıp taksiyle vınladık Buca'ya..
Doğumgünü kutladık, sonra tekrar taksi ,

tekrar otobüs, yarma,
evvv... (Bu kent anlatımlarına da ölüyorum,
ne hızlı ne hızlı herşey, di mi?)

Yukarıdaki foto bir grup dostum
Karaburun'da yeni ev kiraladılar ya.
O evin kenarından aşağıya inilince
yürüyerek, ulaşılan caımgöbeği deniziyle
ünlü Dolungaz. Bu mevsimde deniz soluk,
ama heryer vahşi yeşil. Geçen hafta
çekmiştim, burayaymış kısmet!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

....Paris, bana hosgeldin dedin mi?

hiçbir insan hep aynı insan değildir.

dikkat..bu filme dikkat..ağladım, o derece!