Bu Ocak ayı bozuk çıktı, değiştirin şunu kardeşim!

Önce şohben bozuldu. Ardından
yepyeni bisikletin lastiği patladı.
Karaburun uydu tv tamamen kendini
hayata kapattı. Yazın elektronik beyni değişmiş,
25 gün önce lastik yenilemiş
araba, günün her saati çalışmayacağım
artık diye tutturuyor. Zor ikna ediyorum.
Jean'ın bilgisayar birden öldü.
4. gün açılıp tekrar toplandı, nedeni hala meçhul.
Klima bakım isterim, pamuk eller
cebe, yoksa çalışmam, benden bu kadar
pozlarında. Salondaki halojenli lamba
ansızın stop dedi. Havalar öyle bozuk ki, yılın en soğuk
günleri olsa gerek bu aralar. Gece sıfırın altına
iniyor, ev hiç ısınmıyor. Kat kat yatıyorum.
Zaten uykularım da çok bozuk.
Karaburun, pazar öğleden sonra
13.00 sularında verandada 1C idi. Deli poyraz
cabası. Mini kedim 3 gün halsiz yatıp tekrar
ayağa kaktı. Ne olduğunu anlayamadım.
Moraller ve kafalar otomatikman bozuk.
(İlişkiler desem ne siz sorun,
ne ben söyleyeyim...)

Yorumlar

  1. Tuttu mu tutuyor bazen boyle ama hepsinin caresi var birer birer cozulur en kisa zamanda insallah. Bu zinciri bir yerden kirarsan hepsi sirayla duzelir de sende hal kalir mi bilmem:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

....Paris, bana hosgeldin dedin mi?

hiçbir insan hep aynı insan değildir.

dikkat..bu filme dikkat..ağladım, o derece!