Belki de 10 yıl öncesi daha iyiydi!


10 yıl sonrasını düşün(e)miyorum bile.
Gele gele böyle, gide gele, bu mu olduk,
eninde sonunda, bu mu yani,
bu kadar mı?
Cevabımız bugün gittiğimiz orta halli,
yerli turist bile olamayan, durmadan
geçmişiyle övünen hırslı insanlar, masum
geleceklerini henüz baba baskısıyla
kuramamış genç kızlar,
boş naylon torbaların hesabını soran,
ard arda kalıbı
işgal eden hırslı hiperler,
aynı anda 4 kursa birden gidip
yorgunluktan akşamüzeri yedibuçukta
uyuyakalan aktivist kursiyerler,
tüm tarihini dakikada özetleyip
genç kurs hocasına öğüt ve akıllar
püskürten ve pazar günleri ne yapsam diye takılan
şaşkınlardan ibaret bir,
kadınlar topluluğudur...
(Mekan mask kursu,
Basmane Kültür merkezi.
Katılanlar bi sürü birileri ve ben salağı)
Saatlerce bin çeşit insanla yan yana
olmayı öğretiyorlar önce.
(Şimdi, yeri geliyor bunu biliyorum, desen, olmuyor
denedim desen, yaptım desen, hiç olmuyor.
Kim inanacak, kim dinleyecek,
kim hatırlayacak ki seni...)
Dolayısıyla birden herşeyden sıkılıp
artık hayatın
bütün kalelerinden
çekilmek varken kafanda,
hassss ta la vista İzmir, deyip
çekip gidemiyorsun da üstelik..
Şu kursta biraz takılalım
bakalım. Hep Venedik olmayacakmış !
(Hamiş:
Bence 15 yıl öncesi daha şahaneydi!)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

....Paris, bana hosgeldin dedin mi?

hiçbir insan hep aynı insan değildir.

dikkat..bu filme dikkat..ağladım, o derece!