hiçbir şey bilmemenin getirdiği suskunluğu özleme günü




Burası salonum ve çalışma
köşem. Görüldüğü gibi arkadaşlar, her yer boncuk. Bilgisayar masasının yaınında L bir masam daha var. Orası da doldu. Amanin aslansütüm de çıkmış, he valla..
Şimdi ayaklar hazır bir masa da sağa koyacağım.
Yerdeki ıvır zıvırı buraya toplayacağım.
Kitaplıkları biraz düzenleyebilsem dvdlere de
ayrı bir köşe yapacağız da tembelim azizim.
Bu izmir mankenim Eva. Karaburun'da bahçede İrma,
atölyede Suzi adlı 2 tane daha var, sabit elemanlarım olaraktan.
Donsuz eleştiri çekmesin diye mavi paşminamı sardım
alt tarafa. Yakıştı haspaya! Bu modelimden elimde 3 tane kaldı.
Sattığımdan değil, ne zaman giyinip kuşanıp
dışarı çıksam bir arkadaş çok beğeniyor,
armağan edip geçip gidiyorum.
Malzemesi hazır yapacağız yavaş yavaş.
(Kadın neyi ne zaman yapacak onu da şaşırdı gayrı)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

....Paris, bana hosgeldin dedin mi?

hiçbir insan hep aynı insan değildir.

dikkat..bu filme dikkat..ağladım, o derece!