yine yeni yine yeni projeler


Paris'te kaldığım sürenin
neredeyse bir haftasını manifaturacılar çarşısında
(Barbes'te) geçirdiğimi söylemiş miydim?
Bütün o kumaşlara bakarak,
dokunarak, mağazalarda
avanak avanak gezerek
ayakta duramaz hale gelip eve dönüyordum.
Beğendiğim herşeyi alabilseydim keşke.
Takıya, giysiye, abajura dönüştürebileceklerimi seçtim sadece, aklım nelerde kaldı tabii. Fotoğraftaki kumaşta yuvarlak desenler var
Onları önce kesiyorum, sonra farklı tekniklerle çiçeklere çeviriyorum.
Sonra bu çiçeklerin ortalarına yarım keçeler yerleşiyor.
Kahverengi italyan ip, metalizeler, tahta ve akrilik boncuklar
asimetrik bütünü tamamlıyor. Şık duruyor.
Ne kadar zaman aldığını varın siz tahmin edin.
Bu yıl iri çiçekler pek moda. Taçlarda, kolyelerde,
yelek, çanta, şapka her yerde. Geçen yıl başlamıştı
zaten ve yaz koleksiyonumun bonbon serisinde
parlak renklerde kullanmıştım.
Kış takılarında renkleri biraz daha ciddileştirdim.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

....Paris, bana hosgeldin dedin mi?

hiçbir insan hep aynı insan değildir.

dikkat..bu filme dikkat..ağladım, o derece!