Yayalara ozgurlukkk!




Arabadan, hatta insanlardan daha cok
bisiklet var bu kentte yahu. Yuruyorsan
surekli dikkatli olacaksin, her an
bir bisiklete toslayabilirsin.
Park halindekiler kaldirimlari isgal etmis,
ustelik kimileyin arabalardan da insanlardan da
daha fazla ayricaliklari var.
Yaya haklari diye birsey yok ozetle.
Her koseden taksi gibi yolcu tasiyan, konteynerli,
4 pedalli, bebek oturakli, minik tekerli katlanmali,
suslu puslu, plastik cicekli bisikletlerden
olusan bir tabur cikiyor karsina.
Alisiliyor tabii. Anlatmasi imkansiz bir
ozgurluk hissiyle doldum. Genc olsam
bu kente kacardim bir yolunu bulup
mutlaka dedim icimden!
Ruhuma cok iyi geldi.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

....Paris, bana hosgeldin dedin mi?

hiçbir insan hep aynı insan değildir.

dikkat..bu filme dikkat..ağladım, o derece!