Paris ve Fotograf...




Her yil kasim ayinda Paris,
fotograf sanatini yuceltiyor bilindigi uzere...
Aralik'ta gelmekten daha keyifli ve
cokk yorucu sergiler var. 2 3 gun icinde bizim gibi isi ciddiye alanlarin beynine,
her milletten abartmiyorum 1000’e yakin fotograf dolusuyor. Bir kismi kiskancliktan
kudurtuyor insani, oylesine muhtesem.
Bazilariysa secilmis bulanikliklari,
sacma kadrajlariyla "ne yani,
bunu ben bile cekerdim ulan, seklinde
bir Kenan Evren sendromu da
yaratmiyor degil, aslinda.

Tabii New York, Tokyo, Dubai gibi kentlerden dev galeriler
ve sanatcilari, oda duvari boyutlarinda baskilarla
katiliyorlar. Jean’la birbirimize anarsistce bakiyoruz.
Kimi fotolarimizi biz de bu kadar dev ve mukemmel
bastirsak, sonra gizlice sergiye girip bir yerlere
assak, unlu fotografcilarla ayni muameleyi
gorur muyduk acebaaa, diye dusunuyoruz.
(1 gunlugune cok unlu olacagimiz kesin de
otesini bilemiyoruz)

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

....Paris, bana hosgeldin dedin mi?

hiçbir insan hep aynı insan değildir.

dikkat..bu filme dikkat..ağladım, o derece!