....Paris, bana hosgeldin dedin mi?




Her gece 4’lere kadar yatmak bilmem,
dun gece 3’u zor ettim. Bayram Abi
geldiginde Mini’yi opuyordum...
(Cinka yine 40 m’2’de kayipti)
Ic hatlar girisinde beni gurbete
ugurlayan taksi soforu abimizle
kucaklasmamiz polislerde kucuk bir
saskinlik yaratti.
Sirt cantamda yan yana duran
4 mermi, pil oldugunu kanitlarken
super x ray uzmanina,
yan ceplerine tikistirdigim donlar
ortaliga sacildi; tuhaf isimli kitaplar
merak konusu oldu, hard diskler coraplarin
icinde derin guvenli uykularindaydi sukur,
Cinka giderayak belcantama isemisti ama
kesif kokuyu benden baska farkeden
olmadigi icin ben de olu taklidi yapiyordum,
sonunda Istanbul
ucagina kapagi attik azizim!
.......
Freeshop’tan 2 raki 2 karton da 2001 sigara
kaptim, parasiynan bittabiii,
parfum reyonunda( vakit var daha deyip)
gecmiste sevdigim
butun parfumleri uzerime boca ederek
(Shalimar, Kenzo, Diorissimo, Eden) ,
belesss bittabii,
Paris ucaginda yerimi aldim.
Ben yanimdaki pahali takim elbiseli
isadaminin koltuktan bana
tasan iriliginden, o benim buram buram
karman corman parfum kokumdan nefret etti;
Ama dayandik mecburiyetten
birbirimize! Indik Avrupa topraklarina.
Simdi evdeyiz, pizzamiz pisti!
yeme zamani,
maceranin devami yarina :)

Yorumlar

  1. süpersin valla iyi tatiller diliyorum sana b en çalışırken öleceğim heralde byee.

    YanıtlaSil
  2. Iyi yaratimlar, iyi satislar olsun,
    bu topraklarda moda nedir, takipteyim.
    Yazacagim, dondum Paris'e....
    Yanimdaki keceleri Barbara'nin atolyesine
    bir gostereyim hele :)

    YanıtlaSil
  3. bu yazıların her birinden birer kısa film senaryosu olur mu, olur valla :))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

hiçbir insan hep aynı insan değildir.

dikkat..bu filme dikkat..ağladım, o derece!