Bu da nesi?

Evettt. Soruyorum:
Yandaki ambalaj a) kus yemi mi
b) kus kafesi temizleme tozu mu
c) Fransiz oraleti mi ?
Cevap veriyorum, hicbiri.
Bu paket bir toz seker ambalaji.
Kapagi cevirerek aciyoruz, dokuyoruz
nereye istersek, istedigimiz kadar..
Jean'da sable, pogaca yapma
modasi basladi ya ondan almis.
(Biskuvitler cok yagliymis.)
Uzumlu, tahinli, susamli birseyler
yapmak icin saatlerce mutfakta
kaliyor. Diet geregi sekerleri pek az,
ama lezzetli oluyor.
Disari cikarken yanima alip
katurrrrrr kuturrrrrr (dislerin sable
sertlik derecesini azaltma sesi)
yiyerek dolaniyorum sokaklarda!

Hava tatsiz, gez gez bir sure sonra
hersey gri ayniliginde.
Vitrin fotolari cekiyorum ama
taki reyonlari hep dipte. Yeni seyler az.
Zaten Christmas yaklastigindan parlak
tasli incili takilar fazla. Guzel seyler var
ama cok pahali,
Kuzey, Barbes bolgesi ucuz tam zenci zevki icin.
(Buraya ilk gelisimde metrodan cikmamla
geri inmem bir olmustu, alistim sonra)
Mesela bakiniz yandaki altin kaplama
kolyelere! Bu kabile reisleri icin midir,
dugunde kayinpeder damada mi takar, nedir,
bilinmez, ucubik bucubik gerdanliklar..
(Fotoyu cekmek zor oldu, zenci tezgahtar
kovalarken kactim ve fakat arastirmaci takici olaraktan
daimi gorev basinda oldugumu dostlarim
bilsin isterim.)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

....Paris, bana hosgeldin dedin mi?

hiçbir insan hep aynı insan değildir.

dikkat..bu filme dikkat..ağladım, o derece!