Randevulu takı satışlarımla Türk turizminin hizmetindeyim!


Nasıl başlık ama!
Sonia'nın, yaşları kemale ermiş
29 kişilik trakking grubuna
2 gün standda, 1 gün Nergis
çay bahçesinde, 1 gün de
iskelede randevulu satış yaptım.
Bu bütün perşembe elimde
ne kaldıysa artık takıya çevirmek,
dizmek, bükmek, birleştirmek,
tamamlamak demekti.
Cuma yıllardır olmadığı kadar
erken kalkmak, giyinip makyaj yapmak,
herşeyi yüklenip sabah sabah
standı hazır etmek, konuşmak,
sürekli gülümsemek, yanımda
yeterince euro ve tl bulundurmak,
güvenlerini sarsmadan doğru
fiyatlandırmak, para üstlerini
karıştırmamak demekti..
Bütün siyah inciler, kültür incileri,
sedefler, yarı değerli taşlar, ametist
ve akikler
Belçika'ya doğru yola çıktı.
Fiyatlar onlar için gayet şahane,
benim için emeğimin karşılığıydı.
Gece 29 tane nazar boncuklu bilezik
yolladım otellerine, onlar uyurken,
armağan. Keşke her ay bir kere,
böyle bir gruba satış yapabilsem!
Kendimi bütün enerjim bitmiş gibi,
o kadar yorgun hissediyorum ki.
(Salı bir grup daha geliyormuş
ama ben yarın standı toplayıp
kendimi özgürleştirmeye
karar verdim. )
Gidip biraz daha yatayım bari...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

....Paris, bana hosgeldin dedin mi?

hiçbir insan hep aynı insan değildir.