marifet iltifata tabidir!

Üstünde uzun uzun düşündüm
bu deyişin. Hüner ödül gerektirir,
Beceri mükafatlandırılmalıdır,
ona göredir yani.
O kadarsa bu kadar olmalı,
ne kaa köfte o kaa ekmek değildir,
yaptın mı ebenin patikası bişi,
iyiyse, hoşsa, birileri mutlaka
görmek, onaylamak,
alkışlamak zorundadır gibi midir,
ulan yoksa ben mi delirmişimdir?
Yani 21.yüzyıl deyişiyle bu
bir motivasyon mevzuu mudur,
birileri bana yağ mı çekmektedir,
nedir, nedendir, nasıldır,
bunu söyleyenin kastı nedir?

Hamiş: Not kağıdıma yazıp eve geldim
lafı, söyleyen ve tanışları Parlak, Salman
köyleri civarında yaklaşık 60
dönüme zeytin dikmektedirler,
neyin nesi, kimin fesidirler,
neden bu işleri yaparlar,
niyetleri, yanımızda işleri nedir,
bilmeyiz!

Sahi;(a uzundur artık, şapka kalktı,
kullanmak yasaktır. 2 kez kullansam
aabii demek gibi olcek,,, yok abisiz
hayatımız daha iyidir)

Pazardan deli gibi sebze stoklayınca,
ev orta halli yerli turist evi gibi
kokmuş. Dondurucu dolu.
Karnabahar salata, ıspanak kavurma,
pırasa hazır...
(2 aydır bekleyen karidesler
hala duruyor... ulan bozulmuşlar
mıdır acaba?)

15.00 sularında iskeleye
desperate house'nobody's wifes modundan
sıkılıp malzeme götürdum.
Yapadururken bile satmayı
becerdim. Kazandığımın herşeyi
biraya çevirdim, dostlarıma
ısmarlayıp harcadım.. Turistlerle
yarına randevu bile ayarladım.
ohhhh...

Gelen para gider,
giden çağırır, çağıran gelip ötekilere
ıslık çalar, oturan gidenle omuz
tokuşur, gelenler gidenlerle
sarmaş dolaş olur, para yine sana döner
"karma" teorisi
çalışmaya başlar!

(halbuki 5 gibi planım
neşeli bir yazsonu okey partisiydi
tek eksik 4. idi,
öğlen sözleştiydik, oyunu bilmem de,
oynarken çok eğlenirim,
okey taşı hala benim için
jokerdir, o derece cahilliktir bu oyun)
4.yü bulduk. 3. gelmedi........

Bu arada önemli işler yaptık:
Kedilerimize, köpeklerimize
biz yokkenler için boş durumlar
yarattık.. sonra suçluluk duygularımıza
sorunçözücü ustalar bulduk..
Mamaları stokladık, şefkatleri
kiraladık. Kalbimiz ferah,
beynimiz parçalı bulutlu uzaklara
gidiyoruz. Yakında!
Karaburun'dur, diyoruz, altına imzamızı
bile atıyoruz,
yarına be!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

....Paris, bana hosgeldin dedin mi?

hiçbir insan hep aynı insan değildir.

dikkat..bu filme dikkat..ağladım, o derece!