en iyi arkadaşım beynim ve ben konuşuyoruz öylesine!

Öğretmek nasıl bir duygudur?
Öğrenen ne hisseder?
Peki öğrenmek nedir, ne kadar
hazırızdır yeniye, bilene ve bilmediğimize;
pozisyonlar bellidir halbuki
(sıkılırsak ben bunu biliyordum ki zaten
diyecek kadar ahmak olmadığımızdan
mıdır nedir, öğretirken egomuzu ne kadar
parlatırsak o kadar söner tüm ışığımız.
bilgi iyidir, ama deneyim daha iyidir.)
Özetse, eni iyisi kendini sınamaktır ,
her koşulda, her yenide..
Süreç insana kendini yine tanıtır,
kendini her pozisyona yeniden
tanımlatır, yeniden yaratır belki de.
Öğretene de, öğrenene de,
hazırsan eğer, hep bi daa bence,
bi daa, bi daa...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

....Paris, bana hosgeldin dedin mi?

hiçbir insan hep aynı insan değildir.

dikkat..bu filme dikkat..ağladım, o derece!