biz ne güzel insanlarız di mi!

26 ağustos 2009, gezegen dünya.
gün pazartesi.
Muavin: Ömrümde bu kadar
problemsiz yolcu görmedim.
Ama uyandırmasam Alibeyköy'de,
Bornova'da ne bileyim bi yerlerde
sonsuza kadar uyuyacaktı;
şükür kalktı gitti.
Cangoo: İzmir'de kalsam daha iyiydi,
bu kasabada canım sıkılıyor; bir de arkada
unutulmuş bir dergi yüzünden
neredeyse yan camım parçalanıyordu,
çocuklar ciddiye almadı da yırttık!
Fransa Konsolosluğu: Geldi yine deli karı,
10 yıldır biz bıktık o bıkmadı,
şu vizeyi verelim de, kurtulalım.
Deniz Susan: Vizeyi yine koparttık
ho hoyt efem.. Kaçalım,
açılalım, kurtulalım buralardan.
Paralar havayollarına uçuyor,
sevgilim, yoksam haftaya mı gelsem?)
Sevgilim: Bugün 1200 kulaç attım,
çok yüzdüm. Zagotların fotoğraflarını
çekmeye gidiyorum, Şimdi kucağımda
kim var biliyor musun?
Bahçe kedileri: Sen gidince
bize kim bakacak peki?
Atölye: Çabuk geri dön, yoksa tepende
şeytanlarla melekleri
çarpıştırırız..
Tahtakale: Enayi geldi, boncuklar son moda,
ver gaz, veeerr gazzzzzzzzzzz!
Para: Harca bitir kazan harca biriktir kazan harca....
Ev: Deprem sigortasını da yaptırmamışsın,
bana kim göz kulak olacak yaaaaaa!
Kardeş: Terlikler burada, yatak burada,
bilgisayar burada, bardak burada,
havlu burada, yemek burada,
kültablası burada,
Şefkat ve sancı: Canının çektiği yerde!
Galata Mah:
Rue Mouftard'a benziyorum,
farkettin di miiiii.. Biraz oryantalim
ama boşver, bir hostel var burada,
sokak üzerinde, bir sonraki sefere
İstanbul'da özgürleşmene
yardımcı olabilirim, alışkınsın buralara da
türk olduğun için almayabilirler...
Mesut: Bi bakiimm, tel no'su
var mı, amann, bana ne yaaaa,
bienal var, zamanım yok.
Rakı: İstanbul'da unutup gittin beni,
iyi uyudun mu peki?
Bağdat Cad: Hassstt. senin gibi
sefillere kapalıyız biz güzelim, daha kazan da
gel....Enişte: Bu aile hep böyle.
Çeşit çeşit sorunlu tiplersiniz.
Neyse ki karım toparlıyor ortalığı.
Aslında en küçükleri değil,
en büyükleri O.
Bi kabullenseniz!

Yorumlar

  1. güle güle git deno harcamak olmazsa kazanmanın ne manası var demii::))))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

....Paris, bana hosgeldin dedin mi?

hiçbir insan hep aynı insan değildir.