bir gün bir film seyrettim, hayatım....


Değişmedi, ama keşke değişseydi.
Gelişti..Daha önceden seyretmediğim
için pişmanlık duydum.
Kendimi cahil hissettim.
Erken öngörülü
insanlardan yapımcılar...
Filmin adı Brazil.. yönetmen Terry Gilliam.
Retro-future diyorlar bu türe.
İşin trajik yanı 85 yapımı film..
ben seyrediyorum tesadüfen öğrenip
09'da. ne kayıp..Hikayenin dünyasını
60'lardaki gibi giyinen insanlar
kontrol ediyor, flat ekranlı daktilo
bilgisayarları var, olmadık anlarda istediklerini
tutuklayıp bi de kaza süsü verip
öldürebiliyorlar (burası tanıdık da boşver),
daha gözbebeği kontrolü yok,
her bina girişinde yanında alıcı kuş gibi
hareketli uçan robotgözler var,
en önemli insanlar en küçük odalarda tutsak
gibi çalışıyorlar, yönetiminin gözü de
hep üstlerinde, cep telefonu henüz yok şükür,
bi de borular var..her yerde,
içimizin karmaşası mıdır, artık bilmem.
bir de robert de niro var, haksızlık var,
anarşistler var..bi bakınız!
neyse müthişşş!

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

....Paris, bana hosgeldin dedin mi?

hiçbir insan hep aynı insan değildir.