vın, vın, vın, vın, vın, vın baboo..

vın gibi esiyor derman yok,
bay bay bay bay bay bay babooo
bay gibi bayram, rahat huzur yok.

Rüzgar batırdı yine bayramı.
bu nasıl esmektir, bu nasıl hain
bir rüzgardır?
Yine herşeyi devirdi, düşürdü,
uçurdu, kaçırdı.

Müşteriler tam sevmiştir bir şeyi
rüzgardan sinirleri bozulup
yanındakiyle tartışır, çeker gider,
arka branda, takı bavulunu devirir,
bütün malzemen yerde tepetaklak olur
tek tek toplarsın kutulara, aldırmazsın,
Ergün'e bayramlaşmaya gideyim
dersin iskelede yürürken
üzerine serpintiler yağar,
kenar masalar dalgalar altında
olsa da naylon pencerelerin önündekiler
keyiflidir. Bu nedir yahu.. nedendir?
ben kimimdir, peki niyedir,
öyleyse nasıldır?
(Boşver diyorum şimdi, çok üzülmüştüm de.)
Bizim küçük notebook parasının
yarısı hazır da, kalanı için takside
gireceğiz besbelli.
Toplanıp 9'da geldim.
Barbunya pilaki pişiriyorum.
Deli poyraz dışarısını uçuruyor,
bana ne. Kitabımız var, filmimiz
var seyretmedik dolu, internetimiz
çalışır, kedilerimiz toktur, uydu tv
ara ara gösterir, soğuk da yoktur,
istersek sıcak suyumuz bile vardır,
beynimiz iyi, kalbimiz serindir.
İnsan istemeyiz, özlemeyiz, bir iki
olasılık vardır katılınabilir, istenirse
çok o da. Sağlıksa böbrekler üşümüştür,
bayram giysilerinin uçarılığını
poyraz hiç kaçırır mı?
Durmadan sık ziyaretler malum
yerlere. Kazak sweatshirt ne bulduysam giydim.
ev sıcak da iş işten geçmiştir.
Yarın artık tatildir!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

....Paris, bana hosgeldin dedin mi?

hiçbir insan hep aynı insan değildir.

dikkat..bu filme dikkat..ağladım, o derece!