evet, hayır oynama günü


-Hayatımızda eksik olan nedir, baba?
-Oyundur..
-Nasıl oynayacağızdır?
-Kuralına göre!
-Peki de kuralı kim söyleyecektir?
...................
-Ne farkederdir?
-Farketmediğini biliyordum zaten
de, bunu dediğimde de,
yine de, de mi be! .
- Hiç bir şey vardan yok olmaz,
yoktan var.
- Peki, ben bi ebesinin patikası kitabı
neden kaybetmişimdir?
bu ne mahcubiyet, ne utançtır!
-Aynı anlama gelen sözcükleri
kullanmayalım lütfendir,
ama lütfen demişimdir.
(yatağı çekip, bütün evi devirip
yine bulamamışımdır ödünç kitabı,
belki öyle bir yazar ve kitap
hiç var olmamıştır :)))
.............
2008 Bilim Kongresi'nde 14 tane
satmış olduğum bu modelin takım bileziğini
istiyordu Ziynet. Ortadaki dev
Küba tohumundan kalmadı elimde.
Diğer kırmızı ve sarı tohumlardan var,
kırmızı fasulye desen bol, deleceğiz
sadece. Bilezikleri de çok sükse
yapmıştı.
Küba Dostluk Derneği'nden
biriyle tanışmıştım bu yaz, ona yazıp
giden olursa sipariş vermeyi planlıyorum.
(Bunu da kaybetmeden,
kendime hatırlatmak için yerleştirdim
buraya!)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

....Paris, bana hosgeldin dedin mi?

hiçbir insan hep aynı insan değildir.

dikkat..bu filme dikkat..ağladım, o derece!