çok uyku..sonunda kendime geldim


Ne uyumak, ne uyumak
2 gündür. Kitaplar bitti.
Kışlıklar, yazlıklar ayrılamadı,
yığınlandı sadece.
Dolapta kalan herşey,
ayıklandı, salataya dönüştü, pişti.
Çamaşır, bulaşık yıkandı.
Sonra Selo ve Nayman bastırdı.
Bol müzikli bir öğle sonrasıydı.
Atölyeden boncuk alınıp
tv karşısına kurulundu.
Yarın gece standdayız ya.,
az çalışalım, keyifle be yaw!

Bu modelden bu yaz 3 tane satıldı.
Fiyatı yüksekti Karaburun için,
lakin aldırmadı sevenler.
Alt gümüş kaplama 3 taneydi elimde de
ondan 3 adet. Devamını bulamamıştım
hiçbir yerde.
Kısa versiyonundan 15 tane yapmıştım,
3 renk kumaşlı. İç boncukları daha küçüktü onların,
kaba durmaması için öyle kurmuştum modeli.
Balıklar, yusufçuklar, kelebekler sallanıyordu aşağıda
neşeyle. Onlar da elimden Ağustos'a
girmeden daha enginlere uçup gitti
(Ben de arkalarından
bakakaldım öyle!)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

....Paris, bana hosgeldin dedin mi?

hiçbir insan hep aynı insan değildir.

dikkat..bu filme dikkat..ağladım, o derece!