Belçika Fransa Türkiye ortak yapımı bir gece


Pazar geceyarısı başlayan
rüzgar nedeniyle Badembükü
pikniği iptal oldu.
Zaten arabaya fazla güvenmiyordum.
Çarşaf denizde bir güzel yüzdüm dün,
tatile çıktım ya hesapta,
birikmiş milliyet sanatları tavaf edip,
edinilecek filmler listesi çıkardım.
Bi keyif bi keyif.
Ulan çalışmamak ne şaane yaaa...


Bu gece, bizden
tabule, yoğurtlu havuç ezme,
cevizli biber kıstırması, soya filizli salata
tavuk barbeküye "hadi gari" diyecek.
Belçika'dan pommes frites ve
sürprizli bişiler var Bea'dan.
Gecenin sonunu ezbere biliyoruz.
Alain sıkılınca Yıldız'ın radyo
programının jeneriğini çalacak.
Kahvemizi apar topar içip
yola koyulacağız :)

Yağmur geliyor. Herşeyi,
standda kalan 3 5 takıyı ve bilezikleri,
ve verandadaki asılı ponpon takıları,
dergileri, kitapları atölyeye yığdım.
Yağsın bakenzi.
Mevsim böyleyken de Karaburun
başka güzel. Hem vahşi ve hem masum.
(artık ne demekse!)

Halka maskların fotolarını her müşterinin
boynunda çektim, anımsamak için.
(Bazıları bana mail atacak)
Öyle müthiş görünüyorlar ki!
Yenileri için fikirler hazır, malzeme hazır,
temel tellerinin milimetrik ayarları ve
sallantıları hazır.
Tatil bitiminde tam gaz gireceğim.
İnternetten satış şart oldu.
Dün yine 2 müşteri arkadaşları için
netten sipariş olanağı
olup olmadığını sordu.
Jean zaman bulursa belki yapar.

(Dur şimdi gitmeden şu rüzgar
çanlarını toplayayım da, mahalle
imza toplayıp rüzgar çanı sesi kirliliğinden
beni belediyeyle papaz etmesin azizim!)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

....Paris, bana hosgeldin dedin mi?

hiçbir insan hep aynı insan değildir.

dikkat..bu filme dikkat..ağladım, o derece!