istiyorum günü

Evde radikal değişiklikler yapmak
istiyorum mesela. (Bayram sonrası mı,
bilmem, vazgeçmezsem eğer!)
Bir küçük notebook, duvara bir
102 ekran lcd tv almak istiyorum.
Kışın İzmir'de bir sergi, 1 yıllık
Fransa vizesi, Çin'de Hale'yle 1 hafta,
tavana yakın duvarlarda
raflar, yeni ışık düzeni, yeni bir banyo,
bulaşık makinesini koymak için tesisat ve düzenleme,
yeni buzdolabı, yeni koltuk yüzleri,
atölyede sıkı temizlik, uzun teras,
akordiyona yeni kayış, bebek kedilere
dost sahipler, yeni çarşaflar, yeni dostlar,
yeni bir yüz, yeni bir beden, yeni bir ruh..

(Bakınız, bütün zorluklarına
rağmen yeni araba, yeni sevgili, yeni
iş, yeni kasaba dememişimdir, ona göre!)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

....Paris, bana hosgeldin dedin mi?

hiçbir insan hep aynı insan değildir.

dikkat..bu filme dikkat..ağladım, o derece!