sevgili yatakta, ben sansürlerdeyim, deme günü...

işte geldik gidiyoruz hattı zatında
...............what ever!
buraları sadece 2 kişi okuduğundan
(bir de ben, sahi unutmuşum yazdıklarımı
kendimle yeniden tokalaşıyorum
bu sayede!)
ellerimi kavuşturup
nerden başlasammm, diyorum.
nasıl anlatsam, diyorum.
Radikal'ci Pınar Öğünç usulü harflerle gideyim en iyisi:
A: aşk....bizi terketmeye çalışıyor, rüzgar durduruyor.
B: hayatımı kazanma biçimi, kimilerince
hala değeri ve anlamı kavranılamayan.
R: bittabi rüzgarlı sığınaklar buraları, ama canıma yetti gari.
D: duygu değişip duru.
B: artık tanıyamadığım cyber topraklar, sevgilim
bilgisayarım, laptop'um artık standda görgüsüzce
bir takı sergileme noktası(80 yıllık çeyiz
koyduk üzerine o başka).
M: müşteri, ama kontrolsüz. kimi sevsem sensin, demişti
son şirinde üstat.
P: sayması şaane, harcaması şaane, kazanması
terli bir vadi. daha gelsin de, uzaklara gideyim.
G: birazdan doğacak masum masum, sonra yükselecek
ve denize küsecek, yüzmeye kalkışırsan
bulanıksa şikayet edilecek, anında gözlük ve şinorkel
unutulacak, lensler zaten kaybolmuş gitmiş,
hep soğuk bir mavilik
kümkümesi (silsilesi de olur da bunu uydurdum
anasını satayım)
K: Her sabah pencereden bakan korku filmi figüranları
S: finnnnnnnnnnn..bir nevi sıkılma hali.
bitti abicim, benden bu kadar, deme hali,
U: zaklar! yakında oradayım.
Z: Bir akrostiş öngöremediğim için yazıyı planlarken
kendime ya z z z z ıklar olsun.
zzzzzzzzzzzzzzzzz

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

....Paris, bana hosgeldin dedin mi?

hiçbir insan hep aynı insan değildir.

dikkat..bu filme dikkat..ağladım, o derece!