hepsini satıştan çektim

Diyor ki, bunlar Küba'da 1 dolar,
yanındakine bunu fısıldıyor..
Ben de orada en tahammüllü
sevecen halimde duruyorum.
ve içimden diyorum ki,
sıkıysa tekrar git ..al..keşke alsaydın yaa
Alacağı da tohumlar..Kahverengi
2 boy. Yan yana dizilmiş bişiler.
Halbusem ben 100 tane almışım,
satıcılarıyla tanışmışım,
denizaşırı getirmişim, zorlukla seçmişim,
taşımışım, tek tek onları delmişim, deniz kabukları
siyah fasulyelerle , çekirdeklerle, boncuklarla
bir ahenk içinde üstelik
seviştirmişim, her birinde
tasarlamak üzerine kafa yormuşum,
ve halkımıza 10 liradan satışa sunmuşum.
Uzak ülkelerden sesler, renkler,kokular
fısıldasın onlara diye..benim gibi, benim kadar
................
Bana fısıldayan, seslenen, uzanan nedir?

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

....Paris, bana hosgeldin dedin mi?

hiçbir insan hep aynı insan değildir.

dikkat..bu filme dikkat..ağladım, o derece!