...ve deli rüzgar cozuttu!

Önce "DELİ RÜZGAR DEDİ Kİ!" yazacaktım,
vazgeçtim... (Çünkü bu deyişi fotoğraf yarışmasında
önermiştim, kabul edilip bir başka sloganla
birleştirilmişti. )
Cozutmak ne kelime, dışarısı uçuyor,terasta herşey devrilmiş,
saz panjurlar çatıya tırmandı,
aylardan haziran, günlerden panik!
Rüzgardan nefret eden biri için ne şaane bir yer
aslında. Şeytan azapta gerek!
Otantik modeller bugün ara malzemeyle neşelendi.
günde 40 küpe yapabiliyorum,
ama bu seriden sadece 4 tane,
çünkü, bir zeka gerekiyor, renk uyumu, boncukların birbiriyle
sevişmesi, kalın bellilerle ince belliler arasındaki
kurdelelerin taklası...morlarla mavileri sonra yeşilleri
halvet etmek..ufff yaaa..
fiyat buraya uymayacak..Hepsini festivale saklayayım
en iyisi..şimdilik stok 50 adet..
Hedef; 1 temmuz'a kadar her gün 5 tane daha yapmak.
Ben salağın tekiyim.. Bir model yapınca aynısından
yap geç, di mi..Hayır diğerinde başka renk skalasına
gidiyorum, mecburen bütün malzeme değişiyor,
sallantılar da...Keşke foto çekip, bloga koyabilsem.
Daha kumaşlı etnik seriyi hiç çıkartmadım..
bilmiyorum ki, sevliir mi? Ortalık boktan
işlerle dolu.Sevgili halkımızın beğenisi belli,
halbuki bizim hayatla seviyeli bir ilişkimiz var,
korkuyorum..................

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

....Paris, bana hosgeldin dedin mi?

hiçbir insan hep aynı insan değildir.

dikkat..bu filme dikkat..ağladım, o derece!