bugün benim doğum günüm, babamı özlediğim yaştayım

Televizyonda hem de trt 1'de
Nazım Hikmet programı var.
İnanılası değil.
Bugün Şıh Ali'nin değirmende de
etkinlik varmış ama geç haberim oldu.
Ayrıntı kitaplarda acaip
indirim yapmış, aldım, okumaya
başayacağım program bitince.
Mahmure model buldum sonunda ama
tanesi 2tl. Nasıl yorumlayacağımı
yarın düşüneceğim. Bakalım sevilecek mi?
Bilezikleri mini standa asıyorum tek tek.
Yaklaşık 300 adet var..Rüzgar durmadı.
Alfi'yi doyurdum, patates kavurma,
soğanlı, körili, turşu eşliğinde(uzun pişti az yağda,
zencefil bile koydum, saçma oldu tabii)
yedim, canım kola istiyor,
uyusam iyi olur.
Yarın yeni bir gün.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

....Paris, bana hosgeldin dedin mi?

hiçbir insan hep aynı insan değildir.

dikkat..bu filme dikkat..ağladım, o derece!