atölye standında 3.gece

Standa yerleştim ama henüz düzeni kuramadım.
Bilezikleri öne asıyorum bu sene yer
çerçeveden kurtarıp. Erkek takısı kısmı
biraz zayıf. Halhal çeşitlerim de az.
Otantik bilezikleri tamamen ayrı bir yerde
toplamak istiyorum ama nasıl bilemiyorum.
Fiyatlandırma yarılandı. Çok öndeyim
ve malum nedenlerle zor ve yorucu
bir sezon olacak. Cinka'nın delikleri
yavaş yavaş kapanıyor. Yarın son antibiyotiğini
vereceğim. İncirlikoy'a da gitmekten
vazgeçtim. En iyisi evde çalışıp iskeleye
gitmek. Denize girip çıkmak ve standı
açmak. Hiçbir yerde yalnız kalamıyorum
ve sakin çalışamıyorum müdahaleler
yüzünden. En azından standın önünde
basit işleri yapabilirim deniz sonrası.
Yine bir alışveriş gerekiyor İzmir'den.
Fazla açılmak istemiyorum ama
bazı parçalar şart. Bebek kolye ve küpeleri
yedekledim. Mahmure'ler de uçacak daha
alırsam. Swarovski'lerin kordonu çabuk
yıpranıyor, ince zincire takacağım.
Bakalım bu hafta sonu biraz canlanacak mı
kasaba?

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

....Paris, bana hosgeldin dedin mi?

hiçbir insan hep aynı insan değildir.

dikkat..bu filme dikkat..ağladım, o derece!