sinema günü

Birbiri ardına 3 boktan film seyretmeyi
başardım öğleden sonra. Balık koleksiyonundan
çıktım. Uğur çiçeklerinin kolyelerini
yapıp takım satmak için bir seri
oluşturdum. Çok zaman almıyor, ama
tasarlarken çok canım sıkılıyor.
Galiba kışın daha sabırlıyım.
2 gündür mercimek yemekten sıkıldığım için
biraz patates biber kızartıp sarımsaklı yoğurtla
seviştirdim. Şahane oldu.
Dvd kopyalamayı yine beceremedik müdürle.
Atölyede yapacak çok işim var ama havalar
birden ısındı, sıcak bastırdı.
Sivrisinekler bile piyasaya çıktı.
Bahçeyi suladım, sadece pazı ve maydanoz var,
başka da bir şey yok. Ekmedim ki.
Semizotları da çıkmadı daha..Aşağıda
malzeme eksiği var binlerce şeye rağmen.
Alışveriş lazım.
Bir de otantik kurdeleli modeller çok zaman alıyor,
üstelik en sevilenler onlar, nasıl çoğaltırım bilmiyorum.
Bazaar day'de o seriden 7 tane satılmıştı,
fotoğraflarını çekmemiştim, neyse
boşver diyorum.......

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

....Paris, bana hosgeldin dedin mi?

hiçbir insan hep aynı insan değildir.

dikkat..bu filme dikkat..ağladım, o derece!