karamiko'lu aile günü

Artık 3 siyah cüce kediyi emziren
bir anne kedimiz var; ki mutlu aile
buna denir, diyoruz. (Dexter Gordon evi ve
bahçeyi sarıp sarmalıyor.) Esas kediler,
Bebek Alfi, Gececik de var bu arada.
Halbusem geçen hafta neredeyse çatıyı
açtırıp içinde hışırdayan, ne olduğu
bilinmezleri çıkarttıracaktık yerlerinden.
Allahtan tembel insanlar kahvede okeyden kalkıp
gelemedi.
- Getir, bakacağım! dedim.
Getirdi o da tek tek
ağzında..

Yağmur, rüzgar, bulutlar yine aman vermedi.
Hep üşüyoruz anasını satayım.
Jean ayağını yumuşak(!) zedelemiş (Hamza'ya inat).
Sağlık ocağına gidildi, iğneler vuruldu,
koltuk değnekleri kiralandı.
Arapça bilen bir sağlık elemanıyla bile tanışıldı.
Ama Jean 'a göre hemşirelerin eli daha hafifmiş
:)))
Aynı gün İzmir 'e gidip gelmek de o kadar
büyütülecek bir şey değilmiş.
Yol dediğin nedir ki, denildi. Zaten
yola çıkmak ve yolda olmak, varmaktan
daha anlamlı değil mi?
Yorgunluktan eve varınca düşüyordum,
o başka mesele.
............
İskelede sadece küpe standı ile 1 mayıs emekçi
bayramı kutlandı, bundan kimsenin haberi olmadı,
Kazandığımızın 3 misli biralayınca, sezon beklenmeli
denildi. Arabaya binilip dönüldü.
Manyak odası temizlendi, Selo'nun tekne
işleri hızlandı(morali süperrr), ev surround bir müzik
düzeni kazandı jean geleli, öyle ki biraz açınca duvarlar
zangırdamaya başlıyor, komşular ne yapıyor bilemem,
30 metrekarede disco düzeneği muhabbeti!
Ne çok film izliyoruz! In Bruges ve Appalouse
sevildi. Visitor ve Gran Torino tekrarlandı.
Bu akşamın bahtında ne var bilmiyorum.
Yeni matkap uçları çok başarılı..
Sevgilim dönünce bekleyen malzemeyi işlemeye
başlarım.
Buradan bi mok olmayacağını bile bile
bakacağız artık..
Gitsem demiştim ama annemin Alanya'ya
gitme kararımı telefonda duyuncaki paniği
herşeyi söndürdü.
Kalalım bakalım.. Malzeme ve stand kirasını
çıkarayım, kalanı koyvereceğim, bu sene
krize rağmen yaptığım herşeye zam yapma kararı aldım.
Bugünlük bu kadar.
(Cuma kermesine de belki gitmem!)
Tekrar olacak ama çooookk
yorgunum kaptan!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

....Paris, bana hosgeldin dedin mi?

hiçbir insan hep aynı insan değildir.

dikkat..bu filme dikkat..ağladım, o derece!