kanuni ali rıza günü

...ve başladı çalmaya..dağlara taşlara otlara börtü böceğe selam vererek
ufka uzun uzun bakarak çalmaya başladı. Ahmet'te kamptaydı.
ben de oradaydım. Saygı nasıl bir sözcük,
nasıl hissederiz, nasıl davranırız?
İskele insanları daha dinleyememişti
daha ama, o bir gece Number One'da 12
kişiye çalmış. Devamı gelecek..
Eve dönüp bolca küpe yaptım..
Fiyatları ucuz görünüyor ama her birine
kafa yoruyorum. Yanlış mı bilmem
ama 2'li satmaya çalışıyorum,
sıcak para akışı için. İskelede çok saatler geçtiği için
sıcak para eriyiveriyor! 'Heeheheheh
geldiği gibi gitsin, yeter ki yarın gelsin!)

Kanun çalmayı hep öğrenmek istemişimdir.
Yıllar önce Van'da askeri gazinoda denemiştim
bir askerden izin isteyip..Notalar yok da,
kulak süper..bir de 2 el kullanma alışkanlığımız
yok. Akordiyon yoksulluktan öldü ya!
:))) Rüzgar kırdı dalımı, ellerin günahı ne,
diye başlıyorum çalmaya
sol elim de çekip itiyor aleti,garip!
Belki bu kış başlarım karabrun'da kalırsam! :(((((

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

....Paris, bana hosgeldin dedin mi?

hiçbir insan hep aynı insan değildir.

dikkat..bu filme dikkat..ağladım, o derece!